HOOKS®
Wij herpositioneerden het Retail Supplies merk Your Store Concept: creatief designer en producent van premium hangers, bags en point-of-sale materialen; en ontwikkelden een inspirerende, nieuwe naam. Het merk, dat lokale en (inter)nationale kledingmerken als Tommy Hilfiger, Garcia, The Sting en Denham helpt met het optimaliseren van de instore merkbeleving, heet vanaf nu Hooks®. Een naam die blijft hangen. Check hun site.

Merksessies, klantinterviews, naamgevingstraject en logo-ontwikkeling.

 

TENNISKIDS
De Koninklijke Nederlandse Lawn Tennis Bond wilde voor haar Tenniskids tennisprogramma met kinderen op vier verschillende leeftijdsniveaus communiceren om hen blijvend enthousiast te maken voor Tennis. Samen met Ralph Booms Design ontwikkelden wij een merkpositionering, een nieuw logo en een kinderwereld met de aansprekende speelse tennishelden Ace, Love, Set & Let. Illustraties: Freek van Haagen.

Merkstrategie, logo-ontwikkeling, character-ontwikkeling en ontwerp.

KNSB
De Koninklijke Nederlandse Schaatsbond had al lange tijd last van dalende ledenaantallen. Om de nieuwe generatie schaatsers enthousiast te krijgen voor de sport bedachten én ontwikkelde wij voor de toenmalig hoofdsponsor Aegon de mascotte Kimo. Een vrolijke ijskimo die op verschillende evenementen werd ingezet als het gezicht van de junior schaatsclub.

Concept: Mike Verhulsdonk en Raoul Bissecker